rsm_0026 paniklemeyin duruma göre degisir kimileri 2-3 saatte doguruyormus ama anlarsınız zaten yinede 3-4 dakikada 1 e inince sancılar gidin hastaneye,açılmam yoktu benimde öyleydi canım önceki gün gitmiştim catı kontrolu yapmıstı doktorum daha bebek asagı bile inmemis 1 haftamız var demisti gecesine sancım tuttu gittigimde bebek hala asagı inmemisti beni saatlerce sol yanıma yatırdılar dogum anında indi asagı ebelerin karnıma bastırmasıyla anca dogdu yavrum😅