Yorumlara baktım da birçok kişi, zaten dışarıda da var, hastanede de var orda da var burda da var engel olamazsınız yazmış. Ne yapsın kadin peki her yerde var engel olamam deyip tedbirleri elden mi bıraksın. Bulaşacaksa her türlü bulaşır deyip, herkesin evine gelmesine izin mi versin. Gelenleri nasil durduurucam diye sormuş sadece.kayinvalidemi istemiyorum dememiş. Ben de bebegimin en hassas günlerinde kimseyi kabul etmiycem.