Seymagedik e söyleyin, anlatın güzelce. Ben utanıyorum, çekiniyorum deyin. Pandemi var gelince evden çıkmaman lazım rahat edebilir misin deyin. Yalanla çözülecek bi durum değil bence. Hele bi de annenize gitmekten bahsediyosunuz, olay çıkabilir durduk yere. Size hak veriyorum, şahsen ben de pandemiden dolayı kimseyi kabul etmek istemiyorum kendi ailemiz haricinde. Anlayışlı biriyse zaten size hak verecektir. Gezmek bu durumda çok önemliyse torununu görmeyiverecek yapacak bişey yok