ozlemak42 15 temmuza giden arkadaşlar sizce en iyi doktoru kim kime gidiyorsunuz onerebileceginiz doktor var mı ben Zehra bebek e gidiyorum ancak şu aralar randevu alamıyorum onun yerine bu daha iyi diyebileceğiniz doktor var mı ?
Fatmanur123nrt ozlemak42 yardımcı olmayı isterdim ama 15 Temmuz asla sevmiyorum yeni doğum yaptım şehir hastanesinde Mert bey Halime hanım iyiler benim doktorum özelde idi imkanınız varsa çok iyi bi doktor jinekolog aynı zamanda
ruveyda98 ozlemak42 15 temmuzda bir gittiğin doktora tekrar randevu alamıyorsun maalesef ben takiplerimi özelde medova hastanesi güler altıntepeye yaptırdım kızımda ve 15 temmuzda doğurmuştum oğlumda da aynı şekil özele gidiyorum doğumu şehir hastanesi düşünüyorum
Haticenur31 ozlemak42 Bahar Taş var canım çok güler yüzlü bir doktor ben çok memnunum ona gidebilirsin 😊
Fatma_4224 ozlemak42 ben Ali kemalbelviranlı Hastanesi’nde hiç bir doktoru beğenmedim hamile kalamıyorum dememe ragmen hiç bir şekilde ilgilenmediler olur diyip gonderdiler beni hep azarlayıcı aşağılayıcı bir şekilde tavır sergilediler Allah’a havale ediyorum sadece
ozlemak42 Fatmanur123nrt ilk gebeligimde doktorum Hasan Ali beydi şuan şehir Hastanesi’nde ona gidiyorum arada ama çok Uzak 15 temmuz evimin karşısı bende hiç istemiyorum ama eşimin de iş yeri burda olunca yakın diye istiyor özeller çok pahalı ödeme imkanımız var ama boşa gidiyormuş gibi düşünüyoruz normal doğum 4 5 bin miş sezeryan olucam daha pahalı diyorlar bilmiyorum o yüzden özel istemiyorum
ozlemak42 ruveyda98 bende kontrolerimi şehir Hastanesi’nde ve bey hekimde yaptırdım artık doğum için doktorumu ayarlamam lazım 4 haftam var son randevuma gidicem 2 hafta sonra yakınlık açısından 15 temmuzu düşünüyorum
Mlkbrn ruveyda98 canım özele kontrole gidip de dogumu devlette yapabiliyor muyuz bende büyükşehir hastanesine gidiyorum özele ama dogum ücretleri pahalı oldugu için devlette dogum düşünüyorum öyle bir şey oluyor mu çünkü muayene ya falan hiç devlete gitmedim o yüzden yaparlar mı
Fatmanur123nrt ozlemak42 medova da benim doktor da yeni geçti normal sezeryan aynı 4000 dediler taksitli 4250 aynen boşa cidden
Baysey ozlemak42 yok abartmışlar medicana hem normal hhem sezeryan 4250,farabide böyle buyyksehirde 3500 her ikisi de
ruveyda98 ozlemak42 sabah erkenden gidip sıramatikten sıra alabilirsen en temizi o çünkü randevu asla vermiyorlar
Zhra4242 ozlemak42 Sıra alamazsan doktorun kapısında bekle ordan da sıra alabilmeniz için kaşeli kağıt veriyorlar
Nureliff ruveyda98 1 ekimden itibaren sıramatikler kapandı hiçbişekilde hastanede yardımcı olmuyorlar sadece randevulu hasta bakacaklarmış
Eminean Kızlar bende meram tıp da özele gitmeyi düşünüyorum konyada özel hastane de iyi bir bayan Dr var mı
Zhra4242 Eminean Bence gitmeyin Meram araştırmada doğumum olmuştu çok canımı yaktılar inanın öyle bir yırtmışlarki rahmimi 3. Bebeğime hamileyim ve rahmim dikiş kabul etmiyor
ozlemak42 Haticenur31 Ya bahar hanımi düşündüm aslında ama kimseden duymayinca gitmek istememiştim olmazsa ona alayım
Haticenur31 ozlemak42 ben çok memnunum gayet güler yüzlü şekilde anlatıyor sorularıma kibar şekilde cevap veriyor.
Nureliff ruveyda98 39. Haftamdayım haftaya kontrole gel dedi randevu alamıyorum dedim hastanemizdeki başka doktorlardan da alabilirsin bundan sonra randevusuz bakmıyorum dedi bende ne yapacağımı bilmiyorum
ozlemak42 Fatma_4224 bende çoğu doktoruna gittim dediğin gibi ilgi asla yoktu başından atıyorlardı şehir Hastanesi’nde Feyzanur hanım detayli için 15 temmuza gitmen gerekiyor dedi o zaman Zehra Bebek e randevu aldım çevremde ki çoğu kişide onu tavsiye ediyordu çok ilgiliydi vaktini sadece bana ayırdı diğerleri gibi hemen yat kalk yapmadı 2 yaşındaki çocuğumla bile ilgilendi o yüzden sırf onun için giderim ama başka doktoruna gitmem
Gulsen4224 Fatma_4224 ilk doğum orda oldu benimde oraya gitmez olaydım psikolojik olarak baya etkilendim hamile demiyor azarlıyorlar anca ebeler felan sertdi 🙄
Polyannaa123 Nureliff hangi doktora gidiyorsun canım bende 39 haftaligim şehir hastanesine gidiyorum muane olduktan sonra 10 gün içinde kontrol için gidiyorsan sekreterlikten sıra alabiliyorsun diye biliyorum.
Kbrmm7 Nureliff benim kontrollerim şehir hastanesinde bu hafta içinde gittim haftaya tekrar gel dedi randevu bulamıyorum dedim takip et bulmaya çalış bulamazsanda 40. Haftanda gel Feyza hanım bakacaktı bana de haftan geldiği için yardımcı oluruz demişti.
ozlemak42 Haticenur31 yaa o zaman gideyim ama inşallah ameliyatı da iyidir bu saatten sonra benim için önemli olan o