elifeari deletedmom87894 bende 2 kg almışım 7+6 da kontrolüm vardı. Doktor nereye gidiyorsun hop dedi güldü. Dikkat et şimdiden böyle alirsaniz sıkıntı olur dedi
Hilal_cskn38 Narmin99 daha kan canım o. İlk 3 ay dikkat edersen kılo almasın hamur tatlı kesinlikle uzak dur yıne 3aydan sonra ye ama ilk 3 ay bebek kandan besleniyor tabi ben dikkat etmedim 20 kılo aldım 36 haftalıgım şuan yani kısıtlamadım 🤣baya aldım nasıl verilecek bilmiyorum
bilges Narmin99 17 haftalik hamileyim istahimda hicc azalma olmadi ekmwk yemicwm diyorum ama vazgecemiyorum allahtan hemen kilo veririm diye dusunuyorum. ilk cocugumda 52 kg ile hamile kalip tam 20 kg aldim . ama 400 kimiz çıktığında 58 kiloydum cok hizli verdim sukur bundada 17 haftalik 61 kgyum tam 7 kg aldim :))
bebeklibirisi Narmin99 ben de daha yeniyim 4 haftalık daha 170 boy 80 kilo hedefim 8 kilo verip 72 ile hamile kalmaktı ama böyle kısmetmiş bu ilk 3 aylık dönemde o 8 kiloyu verip toplamda maksimum 85 ile bitirmek istiyorum ama bakalım inşallah sağlıklı şekilde ilerler
isilbydr Narmin99 Seninle hemen hemen aynıyız canım. 4. Hafta ve 5. Haftada bende çok yedim ve 2.5 kg kadar aldım 1 haftada nerdeyse ama 5+3 de hafif 5+4 de artik şiddetli bir şekilde mide bulantısı yaşamaya başladım sabahları ve öğlen 1-2 ye kadar devam ediyor. O yüzden şimdi tekrar aldığım kiloyu vermeye başladım. Senin mide bulantin başlamadı mı
Narmin99 isilbydr hayır ya benim henüz başlamadı,ben hamilelikden önce burnum çok hassa oluyordu,ne koklasam midem kalkardı,bunun hamilrlikde daha da şiddetleneceyini düşünüyordum,fakat çok şükür henüz bişey yok,inşallah sonuna kadar böyle rahat geçer🙏🏻
Nazli_ayar Narmin99 Kuru yemiş atistir arada. Yada kendine çorba yap ekmeksz iç. Ben öyle yapıyorum. İlaçlar aşırı aciktiriyo beni
Gizemin-minnakI @Narmin99 bu durum genetik biraz da . Bir de kan hapları vitaminler hep kg yapıyor . Ben dikkat ediyorum mesela . Ekmek yemiyorum . Kahvaltıda bir iki dilim yiyorum sadece . Akşam yememeye çalışıyorum ekmek . Abur cubur yemiyorum ama çikolata istersem yiyorum. Meyve de yiyorum. Çok da yakmayın . Doğumdan sonra rahat 10 kg su gidiyormuş zaten . 15 16 kiloyla tamamlamak lazım en fazla hamileliği yine de .
Narmin99 Gizemin-minnakI evet genetik olduğu da doğru benim iştaham güzel,böyle her gördüğümü yemek istrmiyorum fakat,bebek acıktırıyıyor,mifem kazınıyor halbuki biraz ömce yemişdim,bendr bebeğe zarar olur diye yiyorum
Karadenizli_ Narmin99 ben mutfağın önündan geçsem kilo alıyorum daha 22 haftalık 9 kilo aldım 🤦🏻♀️ ama ekmekten hamur işinden kendimi alamıyorum.
Gkcdila Karadenizli_ 22 haftalık 9 kilo aldım aynıyız 😁ama ben yemiyorum ki öyle de ne bileyim az önce waffle yedim sadece arada kaçamak oluyor o kadar 🤣 bence ilaçlar kilo yapıyor
poyrazinannesi3547 Karadenizli_ bende sizin gibiyim hamur işi ekmek dayanamıyorum Allahtan tatlıdan çikolatadan tiksindimde yoksa ne yapardm bilmiyorum bende 25 +5 haftalık hamileyim 9 kilo almşım inşallah bundan sonra çok almayz ve verebiliriz doğumdan sonra
Karadenizli_ Gkcdila ahaah 😄 bende az önce waffle yedim. gaa yürüyüşe çıktım kendimi waffle yerken buldum 😄 bazıları al sonra verirsin diyor ama dün doktorum böyle devam edersen doğumun zorlaşır bebegide riske atarsın dedi. korktum ama canım çektiğinde de duramıyorum
Gkcdila Karadenizli_ ben ilk aylarda hiç yürüyüş yapmadım onun ceremesini çekiyorum 😕 normal doğum için zorluk olmasa yicem umursamıcam nasılsa veririm 🤣
Karadenizli_ Gkcdila bende yapamadım düşük riski vardı ye yat ye yat şimdi dediğin gibi ceremesini çekiyorsun. doktor gece yemelerini kes bol su yürüyüş yap iyi olur demişti. artık dikkat etmemiz lazım mecburuz.
Busrabaksii Narmin99 7.haftaya kadar bende kilo almıştım gece uykumdan kalkıp yiyordum ama sonra istifra etmekten 7kilo verdim 1 kilosunu geri alabilidim 17+2 yim şuan