Bbuse12 Kızlar bu haftalarda neler yaşıyorsunuz? Benim; -bel agrisi -sık idrara çıkma (sürekli sanki altıma kacircam hissi) -bazen oturunca saniyelik kalça agrisi -ara sıra karnim sertlesiyor saniyelik sanki bebek bi tarafa toplanıyor ve karnımı surekli gergin hissediyorum
Fundabshn Bbuse12 26 haftalık hamileyim gece 27 olacağım tabi orası ayrı 😊😊 idrara çıkma sürekli oluyor bebek alttan aşırı baskı yapıyor çünkü bel ağrısıda düz uzandığım zamanlar başıma geliyor kalkamıyorum uyuşuyor resmen onun dışında çok şükür iyiyiz 🤲🏻💙😊
Neslihan3866 Bbuse12 24 olucaz bu gece, oğluşum olacak. Sırt ağrısı yaşıyorum, bir iki haftadır da bacak ağrıları yaşıyordum. Oda biraz daha düzeldi gibi. Tabi tuvalete çıkma da var ☺️
Elikra Bbuse12 21+2 yiz hamdolsun iyiyiz kızımla hatta şu an uzandım diye kıpır kıpır ayaktayken sallanıyor diye uyuyo sürekli demek ki uzandığım an başlıyor
SiNge Bende 23. Haftayim bu dediklerinin hiçbiri olmuyor bende 🙄 bazen kramp girecek gibi oluyor bacaklarıma, bir de sık idrara çıkmaya başladım yeniden ilk zamanlardaki gibi 🤭
Hanifebolat34 Aynen bende de oluyor karnım sertleşip toplanıyor batma ağrı hissi oluyor ve aşırı hareketli hiç uyumuyor mübarek şimdiden daha ☹️
goktugun_annesiii Bbuse12 yarın 24+6 oluyorum sende olan belirtilerin hepsi bende şu anda var canım 🙄🤷🏼♀️
goktugun_annesiii Bbuse12 amin canım valla günler geçtikçe beni bir korku alıyor orası ayrı şimdiden stres yapmaya başladım 😅🤷🏼♀️
Ozgull11 Bbuse12 ciddi bel ağrısı yaşıyorum 25+5 deyiz bizde kızlarımla karnımda anlık gerilme oluyor ama 2 tarafta o daha komik duruyor bazen kaburgama vuruyorlar ağrısı sancısı herbirşeyi güzel çok şükür Rabbim hepimize sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin 🥰🥰❤
Zhrebr Bbuse12 merhaba hepsi bende de var kasıklarınızda mı hissediyorsunuz hareketini aşağıdan ve soldan vuruyor tekmeleri minişim 🥰 , ben 24 e girdim cinsiyetimiz netleşmedi bacağı hep kapalı ama hangi cinsiyette böyle oluyor merak ediyorum ☺️
goktugun_annesiii Zhrebr canım benim bebeğim erkek ve ben en başından beri sol kasığım da hissediyorum😇
Bbuse12 Zhrebr bizim bebis erkek 🥰ben çoğunlukla kasiklarimda hissediyorum sag sol karisik oluyor bazen
Zhrebr goktugun_annesiii maşallah Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 bende çok merak ediyorum ama hep kapalı bacağı ve ters durduğu için göremiyorum dedi doktorumuz kız yüzdesi verdi ama sizin yazdıklarınızın hepsi bende de var şaşırdım inanın 😅