Ftsclskn -ir3m Unı Baby Çatlak Yapı aldım şuan 23+1 haftalığız. Henüz çatlağım yok önlem amaçlı aldım, kantaron yağı da sürüyorum. Göbüşümü Nemli tutmaya çalışıyorum çatlamaması için 😌
merakliblog -ir3m 20den bu yana kullanıyorum. Babe çatlak kremi ve sarı kantaron yağı. Biri sabah biri akşam. Annem çatlamamış inşallah ona çekerim🤲🏼
Ftsclskn -ir3m Biraz araştırdım da faydası olduğunu duydum, bide burda bir çok kişi yazmıştı kantaron yağı sürüyorum diye, bende aldım . Bi zararını görmedim zaten kullandığımdan beri, arifoğlundan almıştım trendyoldan bilginiz olsun fiyat da uygun 😌