Tunammm 38+5 hep erken sezeryana alnma durumum vardı gelişim geriliği oldugu için şimdi de tersine norml dogumu beklememi söyledi doktorm şuana kadr sancılarm varken şimdi sancım yok yürü dedi yürümeye mecalim yok kalknca ya kasıklarmda baskı oluyor yada idrara sıkışıyorm en fazla 10 dk yol yürüorm nasl dogcak anlmdm gitti sancı zaten hak getire birtek belden girip çıkıyor