miranbeyinmothersi canım bende tip bir diyabet hastasıyım , insülün kullanıyorum 34 haftalık gebeyim, en baştan beri diyet yapıyorum, ilk zamanlar benimde hep normaldi şekerim bende çok dikkat ediyorum yediklerime , son bir aydır ama 200 e yakın çıkıyor tokluk diyet yapıyorum ama bebek büyüdükçe kontrol edemiyorum sürekli hastanedeyim kontrole çok şükür bir sıkıntı yok ama 200 ü geçerse hastaneye yatışını yaparım dedi bugün doktor , şeker bebeğe çok zarar verir özellikle kalbine ve organlarına o yüzden stres yapma diyet yap sürekli kontrole git , ben her hafta gidiyorum doktora ilk zamanlar hergün gidiyordum , çok zor bir süreç ama geçiyor zaman , ki ben günde 10 kere ölçüm yapıyorum bazen daha fazla benim de parmaklarım acıyor , anlıyorm seni ama sabret benim de canım çok tatlı istiyor bazen çok küçük yiyorum ama şekerim düşükse yiyorum