Elifmk Kızlar selamlar , isim yazılı hastane çıkışı yaptırdınız mı ? Ya da yaptırmayı planlıyor musunuz ? Öneri sayfa paylaşabilir misiniz 🌸
Isimsiz66 Elifmk insatgramda madrebebekde yaptırdım lohusa takimimida ordan aldim mali filan cok gzuel geldi ben cok begendim tavsiye ederim
Elcnbykckr Merveikratanem evet bende ordan yaptırıcam nakışlı yaptırdı arkadasım memnun kalmadı atletini daha hic giydiremedi nakışlı olduğu icin arka kısmı bebeği rahatsız ediyo dedi
elaweannesi @Cicilibicili nerde bu instagram mı acaba yine benim o yok da nasıl edicem bilemedim Trendyoldan da bulamadım çok istiyorum nasıl edicem bilemedim
Cicilibicili elaweannesi evet instgram hesabı. Güvenilir bulmak önemli instgramda. Tavsiye üzerine bulmuştum ben de
Elifmk greybrde Teşekkürler yorumunuz için ☺️🌸 Buradaki önerilen sayfalara fiyat için yazdım bakalım ne dönecekler
Gundogan20 greybrde benim çok hoşuma giderdi hep hayal de kurdum hatta foto çekimleri falan ama sonra düşündüm ki hayatında sadece bir kere giyecek bir kıyafete neden o kadar para veriym ki?
Merve171214 elaweannesi evet cnm İnstagram ama whatsapptan da sipariş veriliyor normal siteleri de var www.minikonsept.com yazınca çıkıo
Kubra-66 Isimsiz66 bende ordan lohusa takimi dusunuyorum canim nasil bisey aldin gorsel atabilirmisin
Elcnbykckr Isimsiz66 merhaba lohusa takımı alıcam o sayfadan nasıl acaba beğendiğiniz mi bide bedene nasıl karar verdiniz
elaweannesi @Cicilibicili işte benim instagram hesabım yok onun dışı nerden alınabilir güvenilir Trendyol hesabım war orda da yazılı ne gördüm ne de burdan duydum bakıcam bilemedim😕
Cicilibicili elaweannesi trendyoldan hiç bilemiyorum. Çünkü isimli olacağı için o şekilde siparişi ancak instagramdan oluşturursun. Bu işler için geçici bir hesap edin bence.
Dilekcnkn Elifmk Sadece tulum şapka eldiven olarak yaptırdım canım , madre bebek sayfasından daha sonra battaniyede yaptırsam mı dedim ama gerek görmedim var zaten bir tane penye birde nohut yeterli 😊
Elifmk Dilekcnkn Teşekkürler 🌸 Yani açıkcası genelde fotoğraf için istemiyor bu isimli hastane çıkışları hem de hatıra kalıyor sonrasında o yüzden çok parçalı ben de düşünmüyorum