Sevgikaya1525 zeynepin_annesiiii mama istemiyor cnm çok zor durumda kaldı mı veriyorum ama tm içmiyor yine sağmak zorunda kalıyorum anne sütü istyr tatlm sütümü su kaynatıyorum sonra tüpten indirip biberonu içine bırkıyprum ztn hepen ısınıyor ılık oldu mu veriyorum hemen
Ladybird25 zeynepin_annesiiii hayır canım 2.3. Aydan sonra çok örneğin 4-5saat uyumadığı sürece uyandırma çünkü kendi uyku düzenlerini kuruyor bebekler öyle yaparsan uykusu bölünür ve düzen oturtamaz ayrıca yatmadan önce bol bol emdiyse doyduğundan eminsen uyandırma benimde bebeğim var iki buçuk aylık ilk başlarda kendim uyandırıyordum şimdi düzen oturtma döneminde olduğu için uyandırmıyorum acıkınca uyanıyor kendi
Veraninannesi zeynepin_annesiiii malesef doğduğundan beri emmedi biara ağlayarak 2hafta verdim Baktm çok ağlıyor kıyamadım bibronla veriyorum hem süt hem.mama zatem sütüm az gün boyu 180ml tek çıkıyor
zeynepin_annesiiii Sevgikaya1525 kaynar suya değil de sıcak suya koymak gerekiyomuş ben ocakta ısırıyordum doğru değilmiş o şekilde ısıtmak Simdinde onun için vicdan azabı çekiyorum 🤦🏻♀️
Sevgikaya1525 zeynepin_annesiiii birz suyum ılıyor öyle bırkıyorum yani sğtüm sıcak olmuyor tm akan süt sıcaklığında yapıyorum ya da dediğiniz gibi o gün sıcak suyum açıksa çeşmemde öyle suya tutup ısıtıyorum
Nilufar_1996 Canım yumurtadan küçük midesi var 30 40 dakika nasıl emsin. Çişi yeterli çıkıyorsa doyuyor demekki iki saatte bir emerse yetiyor zaten. Hem bak ağrısı sizisi yokki rahat rahat uyuyor.
zeynepin_annesiiii Nilufar_1996 doktorlar 45 dk diyo ya bende uğraşıyorum 40 dk dursun memede diye gerçekten doymuyo ağlıyo 5 10 dk emince
Nilufar_1996 zeynepin_annesiiii Bence doymadıgindan ağlamıyordur 10 dakika falan emiyorsa doyuyordur.
Pambix zeynepin_annesiiii ilk ay genelde düzenli emzirmek gerekir o ay sonunda kilo alımı iyi olduktan sonra uyandırmaya gerek yok hatta gece bile uyanmadigi sürece kaldırmana gerek yok demişti bana doktorumuz.