zeynepin_annesiiii Kizlar ilk aylar bebek uyuyo ya emerken biz uyandırıyoruz . İkinci üçüncü aylarda da mı böyle zamanla doyana kadar emiyo mu yaa sürekli uyandırmaya çalışıyorum ve ikimiz için de zor oluyo .
Veraninannesi zeynepin_annesiiii bende 2aylik anneyim kiizm açıktigi zaman kendisi uyanıyor ama benim bebeğim emmiyor mama veriyorum
zeynepin_annesiiii Durunbigeldim sarılığı yok çok şükür hiç öyle bir sorunumuz olmadı . Ama uyuyo Bazen bazen de çok iştahlı emiyo . Geceleri güzel emiyo özellikle
Durunbigeldim zeynepin_annesiiii çokmu uyuyor ki o açıktığında kalkar zaten benim ki saat başı kalkıyor gündüz
zeynepin_annesiiii Veraninannesi hiç mi emmedi canım . Benimkide acıkınca uyaniyo ama memede uyuyup kaliyo . Kıyamıyorum bende ya sağıp sütümü veriyorum hazırda süt yoksa mama veriyorum
zeynepin_annesiiii Durunbigeldim aslında kalkıyor 5 10 dk emiyo . Zorluyorum bir yarım saat 40 dk emsin diye . Zorlaya zorlaya . Bazen emmeyince aç kalmasın diye ya sütümü sağıp veriyorum yoksa mama veriyorum
Veraninannesi zeynepin_annesiiii malesef doğduğundan beri emmedi biara ağlayarak 2hafta verdim Baktm çok ağlıyor kıyamadım bibronla veriyorum hem süt hem.mama zatem sütüm az gün boyu 180ml tek çıkıyor
Durunbigeldim zeynepin_annesiiii büyüdükçe memeyi daha çabuk boşaltıyor yarım saat 40 dk kalması emdiğinden değil memede kalmak istediğinden yoksa 10 dk da boşaltır memeyi kaç kez bez değiştiriyorsun ordan anlarsın doyduğunu
zeynepin_annesiiii Durunbigeldim bezlerini sürekli dolu dolu alıyorum . Evet beş on dk da boşaltıyo dediğiniz gibi . Ama doktorlar 45 dk öneriyo ya
Sevgikaya1525 zeynepin_annesiiii Çok zor ama ewladın için katlanıyorsun gögüslerim hep yara oldu ama işte mecbur çnkü emmiyor
zeynepin_annesiiii Sevgikaya1525 büyüyünce emer belki canım üzülme benim de emince acimiyo ama pompa acitiyo biraz
Sevgikaya1525 zeynepin_annesiiii Hemde çok fazla acıtıyor keşke emse kuzum bize dua et emek istyr yaklaşıyor ama az brz süt geç aksın ağlamaya başlıyor
Sevgikaya1525 zeynepin_annesiiii benimki de süt çok akarsa kendiliğinden ağzına girerse emmeye başlıyor kesildi mi ağlıyor sağlıklı olsunlarda bunada razıyız
Cicekler zeynepin_annesiiii şıan 2 buçuk aylığız artık ben uyandırmıyorum kendi acıkınca uyanıyor emziriyorum tekrar uyutuyorum