Nazzprlkci sakin ol sonuçta hastanedesin müdahale edecekler yani bebişin dogmazsa iyi olur sonuçta günü değil… Gelecek sese illa korkma nefes egzersizleri e bak vaktin varsa . Normal olarak dogacaksa her ssanci geldiğinde derin nefes al ve yavaşça ver sancin ara ara geleceği için kontrol edeceksin siklastiginda belki biraz zorlanirsin ama yine nefes i yavaş vereceksin korkma bebeğini kucağına aldığında hicbirsey hatırlamaya alsın bile sakin ol ve telaslanma Allah yardımcın olsun