Kizlar hastanedeyim nts de sancilarim duzenli cikiyor. Bugun 36 haftalik olduk. Bebek erken gelmesin diye manezyum destekli serum verdiler dunden beri. O yuzden sanci hissetmiyorum. Acikligim 1 cm cikti. Ama cok korkuyorum dogurmaktan stres yapip titremeye basliyorum hemen 😔 Nasil yenicem bunu? Hem bebege kavusmak istiyorum hem cok korkuyorum. Benim gibi olan varmi kizlar lutfen yardim azda olsa rahatlamak istiyorum ama aklima hep kotu seyler geliyor🥺😑