ilkgozagrimhavinim ben de 33+6 oldum bebeğin başı iri olduğu için sezeryan adayıyım henüz netlik kazanmadı tabi. Ablamın sezeryan tecrübelerini paylaşacağım ben sizinle. Baş ağrısı anestezi ile ilgiliymiş. Eğer çok verirlerse başın çok ağrır kararında verirlerse ağzı yaşamazsın dedi. Sütü hemen gelmişti. Önemli olan doğru pozisyonda bebeğin memeyi tutması. Bir de kendisi kayısı hoşafı yapmıştı evde. 600cclik kavanoz ile hastaneye getirmişti. Aynı gece gazını çıkardı ertesi gün taburcu oldu. 1 gece kalmış oldu yani. Hayırlı doğumlar olsun inşallah
Bir de şimdiden göğsünüze e vitamini ampullerden alıp masaj yapın çatlama ve yaraya karşı