Depend almanı tavsiye ederim kimisinde kanama az oluyor kimisinde ise çok ben çok olanlardanım 😊 evde de gelmeye devam etti. Ama birkaç gün sonra pede dönüyorsun. Pijama bence gereksiz gecelik ve sabahlık tavsiye ederim hatta kalın bi hırkada olabilir çünkü sezaryenden sonra baya titriyorsun. Bebeğe yaz yada kış farketmez kalın battaniye çünkü oda ilk gün üşüyor. Ve güzel takımını bebeğe ilk giydirmeni tavsiye etmem çünkü bir kaç saat sonra kıyafetini değiştirin diyorlar. Terlik yürütürlerken kolaylık oluyor. Ufak bi mama çünkü sezaryen olduğun için süt biraz zor geliyor biz gece 4de mama almıştık (yarada olsa çok azda gelse pes etme sakın emzirmeye devam et). Makyaj malzemesi falan bence hiç götürme çünkü o acıyla ve uykusuzlukla onlarla uğraşacak halin olmuyor evde çekim bence daha mantıklı.