Prenseslerinannesii Bilmediğim için soruyorum depend dediğiniz şey normal orkid gibi bir şey değil mi 🙄
ilkgozagrimhavinim Prenseslerinannesii yok canım külot düşün ama pedli külot. Bez gibi külot yani. Tek kullanımlık oluyor.
ilkgozagrimhavinim Zehraspl canım alt üst takımmgecelik rahatsız etmiyor dimi dikişleri? Öyle sıkı değil. Ben hem pijama hem gecelik almıştım ikisini de koydum ama sanki gecelikle daha rahat edeemişim gibi geliyor
Zehraspl ilkgozagrimhavinim yok yok rahatsiz etmiyo zaten dikisin ust kisminda kaliyo bende pijama ve gecelik almistim gerci sadece alt ust pijamami giydim ertesi gun cikmistik hastaneden🤣bos yere fazladan almisim
Uscan ilkgozagrimhavinim ben ilk bebeğimde gecelikle rahat edemedim ziyarete gelen cok oluyordu ve bacaklarım otururken açılıyordu sürekli örtmek zorunda kalıyordum ve sıcaktı oda pijama alt üst takımı daha rahat kullandım istediğin gibi oturuyorsun gelen giden olsada gecelikle hep bacaklarını örtmek istiyorsun gelen giden erkekler olursa tabi ziyaretçin olmazsa sorun değil
ilkgozagrimhavinim Aysnr1230 anladığım kadarıyla öyle şaldır şuldur kanama olmuyor dimi? Kompostoları dizdim dolaba şimdiden süt için🤗
Aysnr1230 ilkgozagrimhavinim Sadece ilk 2 günüm de biraz fazla oldu sonrası azdı ama kişiden kişiye değişir heralde 🤷
lentil ilkgozagrimhavinim evt belki de kendi yanılmasıdır. Benm doktor da öyle demişti ben üst üste ölçsem farklı sonuçlar çıkar diye. İnşallah 3ü fln bulur senn minnoş bol bol protein al süt iç. Ben en son 31 de gittim 36 da gel demişti olmazsa yarın uğrarm hastaneye bi nst ye bağlanırm. 29 da olmştu kasılma bağlamşlardı sancı fln çıkmamştı bakalm nasıl olcak. Valla sağlıkla doğuralım da kurtulalım kız ya ne çektik 😂
ilkgozagrimhavinim lentil sorma yaa bunca stres fazla geldi 8 aydır cidden🙄 halimize şükür ama insanlar ne zor şartlarda hamilelik geçiriyor falan. Ama gerçekten zor geliyo artık🤦🏼♀️ gerçi doğuruncada bitmicek. Bukezde sütümüz için beslenmeye dikkat edicez mecburen🤦🏼♀️
Zezeeeyyldrm ilkgozagrimhavinim benimde bebeğim hep makat gelişliydi sezeryan olmak zorunda kaldım bugün 7.günümüz herkes depend diye ısrarcı ben almadım hasta bezlerinden 3 tane kullandım sonrası da normal pede geçmem gerektiğini söyledi doktorum. Nescafe bende çok içmedim baş ağrım olmadı ama bol su kesinlikle içmelisin hem ağrıların için hem sütün için ve kesinlikle rezene çayı benim ikinci günü sütüm şırıl şırıl geldi. Ayağa ilk kalkış hafif baş dönmesi yaşadım ama çabuk geçti ağrın olur ama asla tembellik edip oturma ben hep yürüdüm ağrıların oldukça ağrı kesici yapılıyor zaten. Bol yürüyüşşş
a_burcu_bur Zezeeeyyldrm canım bu rezene çayı humananın falan mı. Aktardan mı aldınız. Kullanımı nasıldı. Günde kaç bardak ☺️
Zehraspl ilkgozagrimhavinim evet o bebekle annenin durumuna bagli eger bebekte yada annede bi anormallik olursa 2 gece yatiriyolar ama sukur kizimdada bendede birsey olmadigindan 1 gece kaldim
lentil ilkgozagrimhavinim tabi neler çeken var ama yeter stresi yoruyor insanı. Evt beslenme fln uğraşacağız ama en azndan dışarda gözümüzün önünde olacak. Şimdi içerde neler olup bitiyor bilmiyorz :)
Zezeeeyyldrm ilkgozagrimhavinim sıvı alabilirsin dedikleri zaman içmeye başladım hem süt için hemde bebeğin gazına iyi geliyor.
ilkgozagrimhavinim lentil doğru kuzum valla çaresi de bulunur ozaman. Şimdi baksana bulunamıyor. Kan akışı iyi diyor, plesanta iyi, suyun iyi. Ee neden beslenememiş. Çaresiz çaresiz bekliyoruz işte🤷🏼♀️
Monarosaa ilkgozagrimhavinim kesinlikle en önemlisi depend asla sızdırma yapmıyor. Benim ameliyattan sonra baş ağrım olmadı o yüzden kahve ye ihtiyaç duymadım. Yanınıza sıcak su torbası alabilirsiniz benim yatınca omzuma ve göğüs altıma bir ağrı saplanıyordu nefes almada güçlük çekmeme neden oluyordu sıcak su torbası koyunca ağrı kesiliyordu. Bir de kayısı hoşafı çok işime yaradı ben hastaneye giderken yanıma almamıştım. Ameliyattan sonra gaz çıkaramadım daha sonra ameliyatın ertesi günü esim getirdi hoşafı o gün rahatladım.
ilkgozagrimhavinim Monarosaa hoşafları doldurdum her türlüsü var😊 kahveye herkes ihtiyaç duymamış anladığım kadarıyla. İhtiyaç duyarsam o an eşime aldırırım ozaman. Depend aldım hazır 1 paket yeter sanırım
Hlyarsln Monarosaa ya ben yapmadm hoşaf suyu ve cuma gunu doğumm var burda onu dıle getiren cok anneler olmş acaba satılıyor mu satın alsak şuanlk 1 şişe faln alsam acaba
Esmaucar18 ilkgozagrimhavinim Bana depend önermemişlerdi 4 tane hasta bezi istedim hemşirelerden sonrasında normal pede geçtim o zaman daha rahat ettim size de normal ped kullanmanızı tavsiye ederim ☺️