Eveeeet tecrübeli annelerrr. 33+0,bugün doğum şeklimiz belli oldu. 20.haftadan beri makat geliş olan kızım hala dönmemiş. Normalde 37.haftaya kadar bekleriz dönmesini demişti doktorum. Ama bugün başka sebeplerden açılmamı kontrol etti ve çatı muayenesi yaptı. Çok dar olduğunu, bebek dönse bile normal doğuma uygun olmadığımı söyledi (hem çatım dar, hem bebeğimin başı biraz önden gidiyor). Her türlü sezaryen olucaksın dedi. Açıkçası üzmedi bu durum normal doğum korkumda çoktu çünkü her ne kadar istesemde panik atak hastasıyım bir de. Suyunda azalma olmazsa, plesanta yaşlanmazsa veya başka bi sorunla karşılaşmazsak 38-39 gibi alacağını söyledi. Yaklaşık 5 haftamız var. Spinal olmayı düşünüyorum. Tecrübeli annelerden tavsiyelerini bekliyorum. Hastane çantamızda olmazsa olmaz dediğiniz neler var mesela. En çok nelere ihtiyaç duydunuz. Ameliyat sonrası kesinlikle yap veya yapma dediğiniz şeyler neler. Gibi.. Herkese hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim🙏🏻