Kara1833 Tikican biraz erken doğuyoruz biz 😁 normalde 24 gün var ama sezeryan olacak ve biraz erken olacak 37+2 gibi oyüzden beş siz kaç haftalıksınız normalmi doğum cinsiyetiniz ne 🤗
Kara1833 Tikican ne güzel rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin bizim ki erkek rabbim tüm bebişlerimize sağlıklı sıhhatli ömürler nasip etsin
Tikican Kara1833 Amin inş hepimizin Rabbım yardımcısı olsun inş sağ saglim kucağımıza almak nasip olsun
Zehrakutay2018 2 inci oğlum olacak ilk oğlum 3 buçuk yaşında 2 inciye de 50 gün var supriz bi bebek olacak ultrason filan. Kendini hiç göstermedi