rsm_0026 HilalYlmz önceden erken alma durumları vardı korkuyordum şimdi bekleyelm dedi doktor kndi gelmiyor bu kızdan çekcegm var gbi 🙈
HilalYlmz rsm_0026 yok anam yok son ana kadar bekleyelim dedi benimki de 40. Haftaya kadar gelmezse biz alcaz dedi😂
Kara1833 Tikican biraz erken doğuyoruz biz 😁 normalde 24 gün var ama sezeryan olacak ve biraz erken olacak 37+2 gibi oyüzden beş siz kaç haftalıksınız normalmi doğum cinsiyetiniz ne 🤗
Esra_23 Merve1511_ bizim 40 haftayı doldurduk ne yazıkki doğum kendi gerçekleşmedi cuma günü suni sancı alcam bakalım