Ruya1106 Bu yazıda biraz kendimi gördüm. Ağır PKO hastasıyım. Eşimle 2014 yılında evlendik ve evlendiğimiz günden itibaren de ilişki esnasında hiç korunmadık. Evliliğimizin 2.senesinde Cerrahpaşa hastanesinde aşılama yapılmaya başlandı. Devlet ama iğneleri ilaçları karşılamıyor. 3 sefer aşılama denedik harcadığımız paranın haddi var hesabı yoktu. Doktorla görüşüp tüp bebeğe geçelim dedik ama devlet ne yazık ki 7-8 sefer aşılama denemeden tüp bebeğe onay vermiyormuş. Hem bedenim, hem psikolojim hem de daha fazla bütçemiz yorulmasın diye ara verdik. Ama ben bilerek evliliğimin de oturması için 5 yıl kadar ara verdim. Pandemi öncesinde özel bir klinikte tüp bebek tedavisine başladık ve 3.denemede hamile kaldım. Şu an 22 haftalık bir kız bebeğe hamileyim. Sizi çok iyi anlıyorum. Süreç psikolojik olarak yorarken ne yazık ki ülkemizde çok da pahalı bir tedavi süreci. Ama aşılama oranı tüp bebeğe göre daha düşük. Kendinizi de toparlamak adına biraz ara verip belki bu süreçte para da biriktirebilir sonrasında da tüp bebeğe başlarsınız.