Ruya1106 O kadar yoruldum ki kızlar maddi manevi resmen olmayanı tüketiyorum borç üstüne borç açıyorum.hamile kalamadikca para döküyoruz. İkinci aşılamaya başladık ignelerimi aldım 2 aydır toplam 4000 TL yi buldu daha da bitmedi süreç.belki de saçmalıyorum diyorum bazen neden bukadar zorluyorum diyorum demekki olmuyor olmucak. Kusra bakmayin kızlar çok moralim bozuk 😭😭
Denizyildizii Ruya1106 200 300 bin tl harcayıp 7. Tüp Bebek denemesinde hamile kalan bir tanıdığım var. Çok erken pes etmişsiniz.
Sermec27 Ruya1106 4 yıl 2 evlat acısı kendiliğinden hamile kaldım ama bu süreçte cok masraf oldu cok yıprandım seni cok iyi anlıyorum canım Rabbım 4. Yılımda cok sükür kucağımı doldurdu 3 aylık bir oğlum var sadece sabret dua et ve vazgeçme Rabbım kucağını tez vakitte doldursun inşallah 🤲
Biryolcu Ruya1106 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah tedaviniz sonuç verir, Rabbim hayırlı kapılar açsın inşallah
Minik_mucizem2 Ruya1106 üzülme lütfen tam da bitti dediğin yerde başlıyor aslında hersey . Isterseniz bir süre ara verin birbirinizle vakit geçirin akışına bırakın her şeyi belki daha iyi olur
Benubikim Maddi olarak sıkışmak da belki psikolojinixi yorar aralıklı mı deneseniz.yine siz bilirsiniz.ama.butcenizi.toparlayip sonra tekrar mesela?
Ruya1106 Benubikim Tup bebek için ara vericem hemen yaptiramiycam zaten geçen aydan iğne kaldı diye ikinciyi denemek istedim ama belki bu da hataydi
1Sevda Denizyildizii Affınıza sığınarak soruyorum tanıdiginizin Allah artırsın varmış ta dökmüş olmayan ne yapsın nasıl döksün 😔Allah yardımcısı olsun inşallah 🤲
Ruya1106 Denizyildizii Varsa harcanır ya olmasaydı devam diyebilcekmiydi. Ben dört bin gibi bir rakam ödedim zorlanıyorum.insallah böyle birşeyle sinanmazsiniz ne diyeyim yaşamayan bilmiyor işte birşey diyemiyorum
Fatma_4224 Denizyildizii evet maalesef parası olan hiçbir şekilde dokunmuyor ücretler ama peki asgari ücret ile çalışan insanlar yada cüzi miktar da çalışan insanlar ne yapsın eşim 3.500 TL maaş ile çalışıyor evimiz kira bizde suan tedavi sürecindeyiz doktorumuz bize aşılama dese bile kabul edip edemyeceğimz bile belli değil cunku cok zor durumlar dan geçiyoruz rabbim evlat isteyen herkese yardımcı olsun maddi manevi cok zor biliyorum 😞😞😞
Ruya1106 Sermec27 AlLah bağışlasın canm. Allah benim ve isteyen emek veren dualar eden her kadının dualarını kabul etsin kucağını doldursun insallah
C-12 1Sevda bence ara vermelisiniz çünkü maddiyat insanın psikolojisini alt üst edebiliyor malum şartlar kolay değil , bu stresle olmaz zaten gebelik o yüzden ara verin bence psikolojik olarak rahatlayana kadar , Allah gönlünüze göre versin inşallah
Ruya1106 Minik_mucizem2 CaNM surecin içindeyiz.2.asilamaya başladık doktoruk bu da olmazsa tüp bebeğe başlayalım dedi.ama tükendiğini hissediyorum.
EsrSvm Ruya1106 Bu süreçte seni çok iyi anlıyorum canım..İnşaallah bizim de evlatlarımız olacak..Maddi manevi çok zor biliyorum..Rabbim bu yolda olan herkesin yardımcısı olsun.Aratmasın hiç birimize güzel Allah’ım 🤲🏻
Ruya1106 EsrSvm Canm okadar zor geliyorki artık umtlanmaktam da yoruldum negatif gormekten de. Sorgulamaktan alamiyorum bazen kendimi. Dua etmekten yoruldum demedim hiç hayatımda. Rabbim hayırlısını bilir verir diyorum hep. Maddi yönden de zorlanıyorum artık ne denir napilir bilmiyorum.Bazen bırakayım diyorum olmasın benimde ama bir yanım durmuyor yine kendimi içinde buluyorum
S-e3506 Ruya1106 olmasa çevremde yıllarca tüp bebek yaptıran bir kadın var onun olmazdı veren Rabbım üzme o tatlı canını bol bol dua et allahim bu cabani mufakatlandirsin bol dua ediyorum sana olmayan herkese versin ilk sırada sana versin
Ruya1106 S-e3506 binlerce kez Allah razı olsun dualar da olmasa ney siginilir bilmiyorm.veren Allah demekki zamanı var.
1Sevda Ruya1106 Allahtan ümidinizi kesmeyin lütfen bizimde bir arkadaşımızın akrabası vardı geldikçe görüşüyorduk 7 senedir bebeği olmuyordu bir kaç defa tüp bebek aşılama vs denediler olmadı aradan zaman geçmeden Rabbim ol deyince oluyor ya kendiliğinden bir iki derken ikinciye yine kendiliğinden oldu.Allahin kudreti büyük tevekkül ve teslimiyetinizi duanızı bırakmayın.Rabbim mucizelerle karşılaştırsin İNŞALLAH 🤲
Ruya1106 1Sevda Asilama süreci bile yorucu bitmeyen doktor kontrolleri ve iğneler.igneler ruh dünyamı resmen allak bullak ediyor. Durup dururken ağlıyorum.Allah isteyen herkese naSip etsin birde bu ay kendime söz vermiştim çok güçlü durucam diye.
Alone Ruya1106 herşeyin hayırlısını isteyin. Olmuyorsa vardır rabbimin bir bildiği. Ben hamile kalabiliyorum hatta hiç bir sorunumuz yok herşeye bakıldı. Ama 4. Gebeliğim ve sadece 1 tane sağlıklı evladım var(şükürler olsun rabbim bana bağışlasın). İlk çocuğum sağlıklı doğdu. 2. Karnımda öldü. 3.zamanı gelince Doğdu ama kucağıma bile alamadan öldü. 4. Ye hamileyim doğumu bekliyorum ama o da down sendromlu doğacak(hamileyken vurulduğum kan sulandırıcıları saymıyorum bile vücudumda iğne vuracak yer kalmadı). O yüzden böyle olacağına olmaması daha iyi çünkü evlat kaybetmenin acısı daha zor. Demek ki daha vakti var sabredin dua edin hayırlısını sağlıklısını versin rabbim. Kimsenin kucağını boş bırakmasın allahım ama sağlıklı ve hayırlı evlatlarla inşallah
EsrSvm Ruya1106 O kadar aynı şeyleri düşünmüşüz ki..İnan bende aynı duygunun içindeyim 2 seneyi geçti ama aşılama süreci beni fazla yordu.Biraz üzerine çok gittim bu çocuk olayının sanırım.Hatta o kadar stres oldum ki bu ay adetim hala gelmedi ama kan testim negatif.Yarın doktora da yorulduğumu söyliycem belki 1-2 ay ara veririz ya da hemen başlarız bir yandan maddiyata da ayaralmaya çalışıyoruz.O kadar çok dua ediyorum öyle çok dua alıyorum ki yine de olmuyor.Vazgeçmek artık içimden bu anne olma istediğini söküp atmak istiyorum..Bu konuda kendime iyi gelecek şeyleri yapmaya çalışıcam canım.Sana tavsiyem 2. Aşılama da çok stres yapma olumlu da düşünme olumsuz da eğer yapabiliyorsan normal hayatına dön ve unut aşılama yaptığını ❤️
Minik_mucizem2 Ruya1106 hep dua et herşeyin hayırlısını işte. Hakkınızda herşeyin hayırlısı olsun InşaAllah