Aysenurtsr 12 gun kala ne kadar erken :) ben adetimden 8 gun gectikten sonra test yaptirtmistim, iyi sabretmisim 😀
IlaydaOrhanKopuz Su18 zaten yumurtlama dönemin yeni bitmiştir döllenme olduysa bile ne kana ne idrara geçmemiştir.kanda öğrenmek istersen adetinden 1 hafta önce test yaptırabilirsin.ama idrarla gebelik testi için bence adetini 5 gün geçince yapmalısın.biliyorum beklemek çok zor oluyor ama ne zaman akışına burakırsan o zaman güzel haberi alıyorsun 🌸🌸
IlaydaOrhanKopuz Su18 çıkar ama gebelik çıksa bile doktorun iki günde bir tekrarlamanı söylicek adet döngün geçmeden de heveslenme dicek büyük ihtimalle heveslerin kuracağında kalmasın bence bekle adetinin geçmesini öyle yaptır testlerini
Leyla07 Kanda da dört gün önce beta hcg 27 çıkmıştı iki gün sonra 48 çıktı 4 gün sonra adetim gelmedi tabiki sonrasında 642 oldu ve bir hafta sonra keseyi gördük on gün sonra da kalp atışı duyuldu :) ben çok uyuyordum öylesine yaptım adetten 4 gün önce çok silik di ama iki cizgiydi:)
Leyla07 Kızların da dediği gibi ama erken öğrenince de yok kese gorulecekmi yok kalbi atacakmi endişeler başlıyor çok şükür ben gördüm kendisini insallah rabbim kalbine göre verir
Mucizesinibekleyenacemianne Leyla07 işte ben de adete 4gün öğrendiğim için şuan o geçmeyen günlerdeyim daha keseye bile 2 günüm var; KOSSSKOCA 2 gün🙈 Belki miniğim bi mucize olur da pıt pıt diye de seslenir keseye gitmişken :))
Su18 Leyla07 amin inşallah🙏🏻🙏🏻 Peki özel olacak ama ilişki gününüzü hatırlıyor msnz? Yni ilişkiden kaç gün sonrası oluyor ? Pozitif gördüğünz gün :)
Su18 ardengunes hangi markaydı testiniz? Daha sonra nezmn kan tahlili yaptırdınız? Kaç çıktı değeriniz?
Leyla07 Su18 evet hatırlıyorum canım tam adetten bir hafta sonra yumurtlama gününden bir gün önce o gün kalmışım muhtemelen o hafta .. üzerinden tahminim 12 gün geçmişti belki 15 Gün sonra idrar da gördüm ben silikte olsa kan da da çıktı
deletedmom6295 Su18 yeni yumurtlamış bile olabilirsiniz bu kadar erken çıkmaz. adeti bekleyin en kötü bir iki gün öncesinde deneyin tekrardan
Leyla07 IlaydaOrhanKopuz aynen benimde 48 saat sonra tekrarlayın dediler ama ben aileme söyledim çok şükür 🙏 korktum tabiki ama suan bebegim canlı içinizi ferah tutun genetik birşey yoksa fazla korkmayin