Su18 sana bu konuda en taze ben yardımcı olabilirim sanırım:)
Yumurtlamanın 8.günü kanda baktırdım, 0.09 çıktı. Bu ay da yok dedim.. adete de 7gün kalmıştı..
Sonra bi karar aldım ağustos ayında ne ovülasyon testi ne gebelik testi hiçbirini yapmicam dedim. Adete 4gün vardı bu kararı aldıgımda; elimde kalan bi gebelik testini de çöpe atmaya kalktım. Tam atıcakken bari yapıp atıyım dedim, bi yaptım silik çizgi🙈 sonra dururmuyum hiç. Pazar olmasına rağmen koştum kanda baktırdım 18 ☺️🤗
15 Temmuzda öğrendim yani, şuan 4+5 görünüyorum. Perşembe doktora gidicem.
Kısacası adete 3gün kala kanda çıkar gibi geliyo gebelik varsa, ki inşallah vardır.. 🙏🏻🌸