Pelin-1 Sultann1603 31+1iz ben herseyi yikadim utuledim dogum cantam da hazir erken dogum tehdidim var o yuzden bitirdim ben simdiden
Sultann1603 Pelin-1 hmm anladm hayrlisi olsun inşallah bende bisey flan olur diye yıkıym diyorum bide ilerde dha zor olck soncta agrlastkca
Pelin-1 Sultann1603 kesinlikle şuan riskim olmamiş olsaydi bile zorlanirdim yika utulen yerlestir insani yoruyor gercekten
Kksll Pelin-1 baby me bende aldım denedim memnun kaldım dediğin gibi az konulması gerekiyor ben biraz fazla atmisimbide 60 derece oh mis gibi bı köpürdü bı köpürdü 😂😂
Burcuuuu_67 Sultann1603 canım instagramda muhendisin oğlu diye bir sayfa var orada hangi bez, pişik kremi , çamaşır deterjanı kullanabilir ve doğal paylaşıyor istersen bi bak derim
Stardust1 Sultann1603 deterjan olarak dalin yenidoğan granül sabun kullandım yumuşatıcı dalin bahar ninnisi tercih ettim ikisinden de memnun kaldım
Stardust1 Sultann1603 e bebekten aldım ben çok belirgin bir kokusu yok bildiğim kadarıyla o şekilde olması gerekiyor içeriği temiz olanlar genelde kokusuz olan ürünler
Rumeysa3652 Sultann1603 duru granül aldım çok az bi kokusu kalıyo çamaşırlarda kalıntıda bırakmadı benim hoşuma gitti