Sultann1603 Kızlar 29+3 olduk artk yavaş yavaş baslym yikamaya diyorum ama hala deterjan almadm siz ne aldnz benm aklımda duru granül sabun var ama emin olamadm ne alaym ?😊😊
Pelin-1 Sultann1603 siveno alacaktim ama muhendisinoglu sayfasinda baby me toz deterjanda ovuluyordu onu aldim tum esyalari yikadim hic sorun yasamadim ama az olcu kullanilmali
Sultann1603 Pelin-1 siveno tamamen bitkisel baktm onada Instagrmdan güzel yani marketteki deterjan fiyatlarıyla aynı nerdeyse
Balbeby Sultann1603 bende 29+0 oldum haftaya kontrolüm var ondan sonra baslicam Allah nasip ederse ve üni beby kullanmayı düşünüyorum veya siveno
Pelin-1 Sultann1603 evet siveno da guzel 👍 ama baby me daha hesapli diye onu tercih ettim ben ikisinin de icerigi temiz
Kksll Pelin-1 baby me bende aldım denedim memnun kaldım dediğin gibi az konulması gerekiyor ben biraz fazla atmisimbide 60 derece oh mis gibi bı köpürdü bı köpürdü 😂😂
Pelin-1 Sultann1603 31+1iz ben herseyi yikadim utuledim dogum cantam da hazir erken dogum tehdidim var o yuzden bitirdim ben simdiden
MertEgem2241 Sultann1603 bizde oglusumla 29+3 cumartesi kontrol randevum daha almadım bende deterjan kararsız kaldım daha erken gibi ama yıkamak için 33 den sonra başlarım diye düşünüyorum
Sultann1603 MertEgem2241 ya ne bilim yıkıym dolapta dursun diyorum ne olcağı belli olmaz bide ağrlascaz zamanla iyce zorlanmadan şimdiden yıkıym diye düsnmstm snra yıkamadan giydrmeyelm bide aceleden😃 az önce etiketlerini keserken bile burnum toz doldu kaşındı hep gıcık oldm😃