Berru Yan etki dediğiniz sizde kol ağrısı,mide bulantısı vs yapması değil bunlar geçer ama sonrasında bebeğinize ne gibi zarar birakacak bunu hiç düşündünüz mü.
Prensesnil Eninde sonunda aşı her bünyeye girecek bu hastalık biteceğe benzemiyor şimdi olmasa 2 3 yıl sonra yine girecek
Berru Aylin2011 valla parolun bile zararı varken o sıvının nasıl olmaz aklınız aliyormu?neyse hayırlısı diyim ne diyim.
Aylin2011 bayangulucuk35 Aynen. Hamilelikte covid geçirmekte zor ben 5 haftalıkken oldum 1 ay sürdü iyileşmem şimdi yine şüphemiz var inşallah değilizdir. Sağlıkla bebişlerimiz bir doğurabilsek sonra aşıları oluruz
bayangulucuk35 Aylin2011 amin inşallah ❤️ Allahın izniyle degılsındır inşallah canım Rabbım korusun evlatlarımızı