Elif0712 Esilaecrin sadece kolum acidi baska bi yan etki yasamadim uc dozda gebelikte oldum ki ben cok hassasim ictigim parol bile yan etki yapar asi hicbirsey yapmadi baya korkmustum asinizi olun mutlaka covidin sakasi yok
Miniree__ Esilaecrin bende dün akşam ilk doz biontech oldum 19. Haftadayım sadece kolum ağrıyor doktoruma sordum bebek için bir zararı olur mu diye olmaz dedi çok korkarak gittim ama ortalık çok kötü durumda olmak en iyisi bence
canselclgn 38 haftalık hamileyim covid aşısı olmadım daha çok kararsızım 38 haftalık hamile olup aşısını yaptıranlar var mı
Aylin2011 BurcuDqn ben 5 haftalıkken kovit oldum uzun sürdü ama çok şükür atlattım bana aşı çıkmıyordu doktorum danıştım aşı olma hakkında olmamamı söyledi 29 haftalık oldum doğumdan sonra olacağım inşallah
bayangulucuk35 Aylin2011 ikiz gebeydınız sızde demi bende ıkız ve aşi olmaktan korkuyorum doktorunuz neden aşi olma dedi acaba bende olsammı olmasam mı kararsızım zaten başlı başiba rısklı gebelık bide aşi olursam yan etki yapar mı düşünceleri var ya
Annebaba23 Kızlar 2.dozda sıkıntı yaşayan var mı arkadaslar? Benim 2 yaklaşıyor bir sürü şey okuyorum artık algıladım bozuldu
Esilaecrin Miniree__ COk şükür bugün oldu biraz kol ağrısı mide bulantısı şuanda iyiyim ikinciyi de dusunuorum
EEbruliiiii Hamile kalmadan önce iki doz sinovac olmuştum bugün doktorumun tavsiyesiyle 3. Doz biontech oldum bugün 16+2 haftalık hamileyim şimdilik bişeyim yok
Aylin2011 bayangulucuk35 gebelikte riski yok ama bebekte doğduktan 2-3 yıl sonra nasıl etkileri olur bilinmiyor dedi doğumdan sonra olmamı önerdi
Prensesnil BurcuDqn ben iki gün önce oldum aşı bende kalp çarpıntısı baş dönemsi yaptı halsizlik baş ağrısı çoğu yan etkiyi yaşadım gerçi böyle olması vücudun savaştığını gösteriyor dihorlsr ama olsun covid daha tehlikeli
Berru Aylin2011 nerden biliuorsunuz riski olmadığını içinde ne olduğu belli olamayan sıvıyı nasıl korkmadan yaptiracaksiniz.ustelik gebe ve en ufak bir ilaç verirken doktorlar iyice dusunup en zararsizini veriyorlarken
Lalara Bende 22 haftalik gebeyim, Amerikada yasiyorum doktorum zorunda degilsin ama yaptirmani oneririm dedi cok arada kaldim:(
Berru Ağrın oldugunda mecbur kalmadıkça parol bile içme dedi doktor bana.İcinde ne olduğu belli olmayana seviyi nasıl yaptırıyorsunus.En ufak bir ilaç bile yasakken buna nasıl guvenirsiniz