Kızlar iki gündür başım feci ağrıyor 30. Haftadayım normalde gebelikten önce baş ağrım olduğu zaman uyuduğumda geçerdi. Şimdi yatağa yatınca daha çok şiddetleniyor çıldırmamak içten değil. Doğal yöntemler de denedim olmuyo geçmiyo. Doktor parol iç dedi içicem ama içesim de gelmiyo vicdan yapıyorum galiba. Benim gibi olan var mı parol kullandınız mı hiç içeyim mi yaa bana bi fikir verin🥺