1anneadayiii benimde 38.haftada 2.800 dü ama boyu uzundu doktorum protein agırlıklı beslenmemi söylemişti ama sıkıntı oldugunu yada zayıf oldugunu söylemedi her bebegin gelişimi farklıdır herkez 4 kilo dogurmuyor malesef 40+2 de dogum yaptım bebegim 3.110 gr olmuştu önemli olan saglıklı olması dogunca zaten güzel toparlıyorlar canınızı sıkmayın