1anneadayiii her bebek kendine özgüdür canım . Sağlığı çok çok daha önemli .. Zayıf doğan bebek her zaman çok hızlı topluyor kendini .Tecrübeye sabit :) 3 doğum yaptım . Tabi bende isterdim 4 kg cocuk doğurmak ama olmayınca olmuyor :) sonradan topaç gibi oluyorlar 😍hayırlı ve sağlıklı doğumlar dilerim . sağlıcakla kavuşursun evladına insAllah 🤲🏻