emrbalayse greybrde deterjan kullandıysanız tam durulanmamış olabilir. En azından 30 dk da yıkamanız daha iyi olabilir. Benim görüşüme göre tabi
denizinnannesi Neslisss123 1 saatlik programda 40 derecede yikadim cokda kisada ancak islanir temiz olsun tozu topragi gitsin çünkü dikim asamalarini direk bildigim icin daha iyi oldugunu düşündüm
Zeynep_35 Neslisss123 kısa programda yıkayıp ekstra durulama yapabılırsınız 2 yasına gelmek uzere hala oyle yıkıyorum
Neslisss123 Zeynep_35 evet oyle yaptim 40 dakka deterjanli arti 17dakka deterjansiz yeniden yikadim👍 Tesekkur ederm hepinize💕