Salı günü 31 haftalık biontec ilk dozumu oldum bende kol ağrısı eklem ağrısı etlerinde ağrı oldu 3 kez parol içtim bol.su c vitamini ıhlamur çayı içtim maşallah bugün anamdan yeni doğmuş gibiyim hiç ağrım sızım kalmadı 2. Dozumu doğum öncesi mi sonrası mi ona karar vereceğim. 2. Doz biraz ağır diyorlar ama doktorumun yönlendirmesiyle oda geçer inşallahbol antikor sun bizede bebeklerimize de. Undan sonra bu illet hastalık bulaşmasın inşallah