balkrc00 Fatma2144 Doğrudur benimde ilk zamanlar öyleydi ilaçtan sonra bi tık azaldı inşallah sizinde geçer
busra5501 Fatma2144 o an etmedi gece içtim sabahtan itibaren bir günlük yat etki yaşadım iki kez ama öle çok kötü değil sadece benim başım ağrımaz mesala şiddetli baş ağrısı ishal oldum
Beyzanur_demirkaya0 busra5501 evet ac karnina yaptim tavsiye ediyorum mutlaka bende cok takmistim idrar enfeksyonuna cokta korkuyordum kafayi yicektim bi ara gecti cok sukur