Halime0638 doktorlar bebeğin durumunu öğrenmek için kesin yaptır diyo. Ben şehir hastanesine gittim yer yoktu, Zübeyde Hanım da rezaletmiş. Normalde lokman hekime gidiyorum ama orası da çok pahalıydı. Biz 500 e özel bi klinikte yaptırdık ama dün burada bi yorumda ankarada bi annenin 300e bulduğunu okumuştum. Mesela benim bebeğimin böbrek kanallarından birinde genişleme göründü her seferinde kontrol edilecek. Çok şükür onun haricinde bi problem yok, detaylı da bu yüzden önemli