Deletedmom93428 Kılzar oğkuöun göbeği düşeli 6 gün oldu bugun az önce altını değiştirirken gördüm kanamış böyle olmuş nedendir acaba? Bilginiz var mı bir şey olur mu? Bir de bn özelde doğum yaptım ama şimdi devleteç hastanesinin aciline götürücem bakarlar demi?
yamacinannesii Deletedmom93428 üstte kalsın canım bilgim yok ama bakarlar tabi ki önemli bişey değildir umarım
zehranurr Deletedmom93428 bakarlar diye biliyorum ama bana doktorum göbek düştükten sonra ıslaklık olursa kolonyalı pamukla temizle kurur demişti ama bu durum için geçerli mi bilmiyorum sen bi göster istersen doktora. Enfeksiyon değildir diye düşünüyorum enfeksiyonda sarı akıntı olurdu
Cicilibicili Deletedmom93428 kordon düşünce bir miltar kanama durumu olabiliyor. Hiç ellemeyin o kuruyor zaten. Ama yine de içiniz rahat etsin diye bir gösterin geçmiş olsun
zehranurr Deletedmom93428 kids e sordun mu belki orada da bilen vardır yine hastaneye götür ama birazda olsa içini rahatlatacak bir şey diyen olabilir
Cicilibicili Deletedmom93428 bir süre düşse de hassasiyeti devam ediyor. Özellikle çok ağladıysa ıkındıysa vs.
yarenyucel Deletedmom93428 canım benim oğlumda böyle olmuştu doktorum normal göbek temizleme solüsyonu varya onunla temizle idrarı gelmesin dikkat et geçer o demişti tabi ki yine de göster doktoruna ama korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum
Kubra3525 Deletedmom93428 bizimde böyle olmuştu batıconla silip spanç kapatmıştım idrarırın değmemesi için
Meyroo Deletedmom93428 benim oğlumunda böleydi götürdüm doktora yaktılar krem verdiler bi kaç güne iyileşti ☺️
Ladybird25 Deletedmom93428 korkma bazen yeni düşünce çok ağlayınca kanama olabilr Vatikan ile pansuman yapabilirsin birde idrarı değmesin yinede bir doktora götür istersen için rahat etsin