Kızlar benim geçen seneden rahim ağzı kisalmam ve erken doğumum olduğu için şimdi önlem amaçlı günde iki fitil progestan kullaniyorim sabah akşam. Bu şekilde önlem amaçlı kullanıp ilerleyen haftalarda bırakan arkadaşlar tam olarak kaçıncı haftada bıraktırdı doktorunuz?