Egeninannesi1 Yüzyıl Seher hanıma gidiyorum çok memnunum. 🤗Aklınızda bulunsun, çok tatlı dilli bir doktor 🌺
Ceyda1- Defne-06 Bir tık üslup ve fazlasıyla sezeryan odaklı. Bir de benim için en önemlisi sorduğum sorulara bile zorla cevap veriyor. Mine hanım gerçekten bu konuda harika. İlk gittiğim günden beri hafta hafta ne yapacagımı sormadan söyledi. Biraz tercih meselesi tabiki
Defne-06 Ceyda1- evet ben de ilk haftalarımdan sonra tam olarak bu sebeplerden değiştirdim. 😌 neyse ki benim gibi düşünenler varmış. 😌
giresun KubraAydin arkadaşım gidiyordu kendisine son zamanlarda çok ilgisiz diye bıraktı bende kararsız kaldim
Aycey11 giresun Medical park Azize hanım . Çok pozitif biri insanı rahatlatıyor . Normal doğumu destekleyen bir doktor olduğu için özellikle onu seçmiştim . Çevremde daha önce gidenler hep memnun
Ozzseda giresun ben hastası olduğum içim ekim kasım ayı için ücretler medar la aynı olucakmış o yüzden sorun değil şuan için