Nghn_ Ya ben boyle okuyorumda ben 37. Haftadayim ne gelen var ne giden acaba sutum mu yok diye endise ediyorum bende 😔
Duygu0621 Nghn_ her bünye farklıdır korkulcak bişey değil , benim daha 14 haftadayken su şeklinde sıvı geliyordu göğsümden , kimi annede doğurduktan sonra sütü gelir . Şimdiden sütünüzün gelmemesi sütünüzün olmaması anlamına gelmez endişe etmeyin 👍🏼
Berra71 birprensesvebirprensannesi ya vallah öyle acaba sütmü değilmi diye sıkıp duruyorum ama süt yani çok koyu sarımsı böyle.
birprensesvebirprensannesi Berra71 Hayır canım sakın sakın sıkma süt üretiyor göğüsün çok normal gelmesi ama elleme kendi akarsa aksın erken doğumu tetiklersin Allah korusun
CaglaBe Berra71 evet süt o hatta kolostrum deniyor bebegin ilk sütü en faydalı olan 🤩 çok kurcalamayın birkaç arkadasında dedigi gibi rahim kasılmaları yaratabilir
Berra71 Tulaytemurxx çok merak ediyorm neden bazı gebeliklerde erken giriyor süt bazılarında ise Doğumdan sonra
Berra71 birprensesvebirprensannesi ya hiç duymadım bir saat oldu sıkıp duruyorum hala varmı diye heycan yaptım ama akıyor. Hala
Kardeleeen birprensesvebirprensannesi Nadi ya erken doğum.diyip korkutmayin benimde.gogusmun ucunda bugün beyazlık vardı ama akmadi
Esolinn Berra71 benim 22 haftadan beri geliyor şuan 30 haftalığız hala aynı. Doktorumla dün de görüştüm bu konuyu asla sıkma çok dar sütyen giyme dedi. Memenin uyarılması sıkılması bizim hastanede uyguladığımız suni sancı gibi bir etki yapar erken doğumu tetikler dedi bilginiz olsun
Berra71 CaglaBe ya öyle dediler artık korkar oldum az önce duş aldım hiç dokunmadım banyoda aklıma geldi korktum 😟
birprensesvebirprensannesi Kardeleeen Yazdıklarımı iyi okursan sevinirim. Ben göğüsten süt gelmesi erken doğumu tetikler yazmadım baştan oku canım olur mu? Göğüsten süt gelmesi çok normal süt üretiyor göğüsler ama sıkılması göğüsün erken doğumu tetikliyor sıkma dedim.
Berra71 birprensesvebirprensannesi yok canım dokunmam. Yani sıkmam öyle meraktan sıkıyordum varmı yokmu diye