Elif7221 https://resmim.net/i/PFN88 https://resmim.net/i/PFDS6 https://resmim.net/i/PFTx2 Kizlar ikisinden birini alacam da hangisi sizce fikir verir misiniz?
HilalYlmz Elif7221 ben park yatak aldım ileriye dönükte kullanabileyim diye diğer sepet beşikleri 6.aya kadar kullanılıyormuş
Elif7221 HilalYlmz güle güle kullanın 🤗 park yatağa ilk aylarda bebek için çok büyük oluyor diyorlar o yüzden kararsız kaldim
HilalYlmz Elif7221 anne yanı özelliği de var tercih etmek için önemli bi detaydı benim için size bütçenize evinize hangisi uygunsa onu tercih edin 😇
Eligulu Elif7221 Buyuk olması küçük olmasindan iyidir iki masrafa gerek yok bence bu yüzden park yatak aldım 🥰
373437 Elif7221 yok bende park beşik aldım kademeli zaten ilk kademesi ilk doğduğunda ikinci kademesi de biraz hareketlenince çok ideal ama tabi tercih meselesi 🤗
HilalYlmz Elif7221 [https://resmim.net/i/PUbV6] [https://resmim.net/i/PUe28] bez değiştirmek için üstüne takılan bi aparatı var bide dönencesi var ayrıyetten beşik gibi sallanma özelliği var
HilalYlmz Elif7221 ben içine bambu normal yatak aldım o yüzden o kadar Yüksek duruyo alt kat değil sizi yanıltmasın
Elif7221 Eda22elis yaa ben aslında gri anne yanı olanını tercih ettim daha kullanışlı olur diye ama satıcı tutturdu sepet besik olan daha kalitei daha kullanışlı onu alın pişman olmazsınız diye diye kararsız bıraktı beni😂
Eda22elis Elif7221 ben park yatakta almayi düşünüyorum hem beşik hem yatak ama bakalım 29+3 olduk ama daha gidip bakmadım daha
Denizyildizii Elif7221 Ben park yatak aldim 2 sene onda yattı. Sonra oda yaptim büyüyen karyolalardan simdi 4 yasında orada yatiyor ama baya daraldi artık yeri. 5 e kadar yatar sonrada baza alicam karyolada da kardesi yatar
Elif7221 HilalYlmz çok güzelmis güzel günlerde kullanın 🥰kararimi verdim sanırım bende park yatak alacam🤗🤗
HilalYlmz Elif7221 ben prego Miami park yatağı aldım trendyoldan indirimdeydi baya indirime giriyo Hepsiburadadan kaçırmıştım trendyolda bulup aldım sizde oralara bakın isterseniz