Çift yumurta benimde ve daha 8 haftalık hamileyim. Size sorayım bu haftalarda kasık ağrısı ya da hafif bel ağrısı yaşadınız mı? Benim son bir kaç gündür var ama öyle şiddetli değil. Genelde sabahları oluyor. Araştırdım. Şiddetli ağrı kanama yoksa normalmiş. Rahim aslında yumruğumuz kadarmış ama artık büyüdüğü için ağrı oluyormuş. Ama yine de sizden bilgi almak istedim.☺️