Symdmr1 Gerginim evet canım hareket azalması oluyor bende 37 haftalığım eskisi gibi değil bence büyüdüğü için yeri daraldı ondan yani normal sıkıntılanma
iMelekkk Ben bu sefer kendi doktoruma gitmedim başka yere gittim oda sadece normal suyuma falan baktı kilosu durumunu falan öğrendim iyi çok şükür şimdi beklemedeyim bişi yok 😅