Gerginim Kizlar bugun cokcok az hareket etti bebegim normal mi? Yeri daraldigi icin belki harekrt edemiyordur diye dusundum hemen kotuye yormak istemiyorum? Yarin da dr a gidicem ztn ama huzurlu da degil icim bir yandan
Fatma_3858 Gerginim normal canım git gide büyüyorlar ve hareketleri azalıyor bende 38+1 yavaş yavaş azalıyor
Brcozkn Gerginim Bizde 38+2 yiz yarın doktora gideceğim dogum tarihi almaya. Evet ben de cok tedirginim normalden kat kat az hareket ediyor ilk bebegimde boyle bişey hatırlamıyorum bir de insallah buyudukleri içindir 😊
Gizem2312 Gerginim bana bugün doktorum hareketi azalırsa mutlaka haberim olsun dedi haber verin isterseniz telaş yapmayın ama az da olda hareket ediyorsa her ihtimale karşı bi doktorunuzu bilgilendirin. Bende 38 im
mucizebebek03 Gerginim dogum pozisyonu alıp hele de kanala girince iyice azalıyor canım korkma bi de büyüdüğü içiin yeri daralıyor hareket kısıtlanıyor
iMelekkk Brcozkn bende 38+2 yim benimde yarın kontrolüm var inşallah bende gün alırmıyım artık hayırlısıyla
Mervekzr mucizebebek03 benimkide 38+2 kanala girmiş hatta kafasınu iyice rahime yerleştirmiş dedi ama normal dogum olucak ve cok korkuyorum
Brcozkn iMelekkk eger sezaryen olacaksa evet gün vermesi gerekiyor. Sağlıkla doğsunlar.. çok ağırlaştım nefesim daraliyor, çok heycanlıyım bi yandan erkek mi bebeginiz 🤗
Gerginim iMelekkk bende 38 de gun vermis oldu 38+6 ya. Biran once alin gununuzu eger seEryan istiyorsaniz heran dogum olabilir cunku ben korkuyorum valla
iMelekkk Brcozkn gerçekten bende ağırlaşmayı dibine kadar yaşıyorum 🙂 sırt ağrımda çok oluyor ayaklarım uyuşuyor kalçam dahil evet erkek benim sizindemi öyle
mucizebebek03 Mervekzr korkma canım akışına bırak emin ol normal doğum yapıyorsun sonrası kuş gibi hafifliyorsun🥰benimde 37 haftalık kanala girmiş mı bilmiyorum haftaya gideceğim sizinki ne güzel hazırlamış kendini yakindir gelmesi🥰🥰sağlıkla gelsin bebişler inşALLAH
bilnazo68o mucizebebek03 anladım sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😞 benimde ikinci gebeliğim korkuyorum nedense strese giriyorum tavsiyeniz varmı ikinci doğumunuz nasıldı. Evde ne kadar sancı çekip gitmeliyim mesela su falan gelirse. Kolay olur diyorlar ama bilmiyorum 😞😞😞
mucizebebek03 bilnazo68o benim ilk kızım şu sızıntısı vardı 2 gün kaldım hastanede anca doğdu şükür ama ikincisi hiç te öyle olmadı sabah nişanım geldi nişan geldikten hemen sonra adet şancisi gibi düzenli sancılarım oldu evde çektim aksama kadar gittiğimde 6 cm olmuştu geri kalan hemen açıldı yarim saat içinde doğurdum 😍🥰🥰🥰sizinki de öyle olur inşALLAH 🤲🏻❤