Hilalkhrmn417 Benim daha 3 aylık olduk ama henüz birşey canım istemedi.. ( normalde de öyle çok ayy şu olsa da yesem diyen bir tip olmadığım için mi acaba )
erdem_agah Hilalkhrmn417 evet bence olabilir. Çünkü hamilelikte hakkaten insana bir yeme isteği geliyo. Bulanti geçiyor olmadık şey çekiyor insanin cani 🤭
erdem_agah Brcadn aynennnn ilk hamileligimle bunun alakası yok. Demek cinsiyet aynı olsa bile yasananlar farklı olabiliyormus 😁
Mmeelliikkee erdem_agah galiba bende öyleydim ilk zamanlar şimdi daha normale döndüm .. tatlıyla aram zaten pek yoktu ama acıya aşırı düşmüştüm 🙊🙊
milayerli Sabah kahvaltıda acı biber turşusu yediğimi biliyorum biraz ara verdim mecburi midem kötü olmaya başladı 🤭
Ozge2805 erdem_agah allahım saglıkla sıhhatli evlatlar nasip eylesin inşallah 🤲🏻 Hayırla kucağımıza alalım