erdem_agah Aslında acıyı cok aramam ama bir kaç haftadır aşırı acı çekiyor cnm. Pul biberi kaşıkla yiyesim var 😁 çok alakasiz şeylerin üstüne bile döküp yiyorum valla. Çok yememek lazım ama canım cok istiyo 😒 varmı başka acıya aşeren 😋
akgunbirsen erdem_agah ay dediklerim ile yaptıklarım arasındaki uyum der gibi olmuş. Ah bu otomatik düzeltme ah. ☺️
kalpatisi_ erdem_agah başlığı okuyunca bi şok oldum dedim ne diyo bu bi girip bakayım sonra anladım ne olduğunu ahahahahahahah 😅😅😅😅😅
aksu5334 erdem_agah acı kıl biberden turşu kurdum ekmeğin içine koyup yiyorum🙈 hem yanıyorum hem ohh diyorum🤣🤣
erdem_agah Brcadn 🤭 cinsiyet için hic bir takimtim yok kizda erkek de olsa cok sevinirim ama merak ettim yinede acaba bir anlamimi var acı asermemin diye 🤭
Brcadn erdem_agah hiç bı fikrim yok ikinci kızım ama ikisi de birbirinden farklı şekilde geçti ilk kızımda çok rahattım bu kızımda çok zorlandım bulantı kusma iştahsızlık vs. İlk kızımda hep turşu yedim bu kızımda da acı biber turşusu 😄
Ozge2805 erdem_agah ben Nutella artı cin biberi yiyordum 😁 neler aşermedimki acının bir zararı olduğunu zannetmiyorum
erdem_agah Brcadn aynennnn ilk hamileligimle bunun alakası yok. Demek cinsiyet aynı olsa bile yasananlar farklı olabiliyormus 😁