Seymaa30 Evet benim pıhtılaşmam yüksek olmasına ramen bu zamana kadar kulanamadım çünkü kese yanı kanama alanlarım oluşuyor son kontörlümde rahme giden damarlardan birinde çentik görüldü onun üzerine hemen iğneyi başlatılar duruma göre doktorlar ayarlıyorlar.Üç genimde var benim pıhtılaşma 400 lük kulanıyorum hangi genlerde çıktığına görede değişiyor oma görede miktarını ayarlıyorlar