Deryaerbil Ilkayy ilkaycım ben dün doktor a gittim suyun fazla dedi biraz .. ama şeker yüklememde bşr şey çıkmamıştı . Şeker i ve karbonhidrat ı yasakladı sen nasıl beslenmiştin
Ilkayy Deryaerbil canım yalan yok ben herşey iyorım hamur işinde sütlü tatlıda ama yediğim gibi hemen tempolu 1 saat yürüyüş yapıyordum ve yürüyüş sırasında su içiyordum bol bol şekerim hemen iniyordu
Ilkayy Deryaerbil çok şükür benim normal gidiyor dün benimde muhanem vardı ben zaten her salı gidiyorum. Muhaneye doktor dedi sen şekerden korkuyorsun ama herşey normal 3 haftan var doğuma daha korkma dedi