nurunhayali İlacım bittiği için bugün kullanamadım içim dışıma çıktı yaa 13+5 haftalığız. Bulantılarım hafifledi diye sevinmiştim meğer bulantı ilacımdan dolayı ayakta kalabiliyomuşum😭 ne zaman geçer bu bulantı istifraaa fenalardayımm😭
gulsumm1 nurunhayali 16+5 hala geçmedi bende prilam ile ayaktayım bitmişti o gün hep yatmıştım hic birsey yemeden içmeden şimdi 1 tane kaldı 2 paket daha yazdırdım gerçekten çok zor
Aslisila nurunhayali benim 40. Haftamdayım geçen hafta bitti bulantım 😅 Allah seni korusun ne diyim inşallah geçer
Ecebilir nurunhayali ben 12 haftadayım 6 haftadan beri bitigim bulantı miğde yanması dün acillık oldum artık . Zor prilam beni etkılemıyor bile😞 geçer inş ❤️🙏🏻
teletabi nurunhayali oğlumda 9 ay kullandım prilam 🤦🏼♂️Bu gebeliğimde de en yakın dostum kendileri. Bıraktığım an ertesi sabah tuvalette uyanıyorum. Birde ufak bebeğim olduğu için ayakta kalmam lazım mecbur kullanıyorum🤷♀️Herkeste farklı oluyor haftada bir defa bırakmayı deneyin bakalım ne zaman geçtiğini anlarsınız bulantınızın sanırım
Aslylmz Canım herkeste değişiklik gösteriyor bu normalde önündeki haftalarda azalır artık bitedebilir ben 16+4 üm suan bulantım arada oluyor haftada bir bazen kusabiliyorum ama o kusmalardan sonra cok iyiyim yani ☺️
nurunhayali Aslylmz ahh çabucak geçer inşallah ya kasıklarım ağrıdı doğuma kadar kullanırım heralde bu ilacı🙈
nurunhayali gulsumm1 ilacın günü gelmemiş yazdırsamda eczane vermiyor evde var gözüküyor diye😢 cumaya kadar çekicem mecbur ucuz da bi ilaç değil 70 küsür lira veremem o kadar🤭
gulsumm1 nurunhayali aa tüh ama bana verdiler daha 2 tane vardı içinde hatta 2 kutu aldım bugun bende çabuk bitiyor çünkü
nurunhayali Aslisila doktor yaZıyorda eczane sistemden dolayı vermiyor bazen bi annemin üstüne yazdırcam bide kendi üstüme mecbur napim🤭
Olvii Bende 16+4 oldum gecen hafta gecmisti bulantim iki gundur geri dondu ama prilam kullanmak istemiyorum eskisi kadar. Gunde uc dort tane kullaniyordum smdi bir tane gece yatmadan iciyorum
nurunhayali teletabi bugün anladım henüz geçmemiş malesef😥bende uzun süre arkadaş olacağım prilamla anlaşılan 🤭
Ceysii01 nurunhayali cnm benim 6 Haftada basladi 7 hafta bittinde bitti bulantilarim herkes farkli durumlar yasiyo sanirim suan 10+3 hic bulantim olmadi