Kızlar hepinize merhaba ne zaman gelcek bu kız derken pazartesi gece 2 de sancilarim başladı ama aynı adet sancısı gibi baktim yarım saatte bir geliyor. Saat 4 de kadar bekledim eşimi uyandırdım dedim bi gidelim baksınlar hastane 2 saat uzaklıkta neyse yola çıktık gidiyoruz sancılar devam ediyor doğumdan katına çıktık ben zannediyorum ki açıklığa bakar nstye bağlar bekleriz. Çatala bir çıktım tam açıklık dedi ebe doguruyorsun. Şaka mı yapıyorsunuz bu kadar sanciyla doguramam ben dedim çünkü ikinma istegi yoktu hiç ben yürümek istiyorum dedim hayır masadan içemezsin doğum başlamış dedi tabi gülüyorum ediyorum eşime haber verin falan dedim. 15 dk sonra doktorum geldi suyumu patlattı eşimi yanıma çağırdı ve 15 dk sonra prensesim kollarimdaydi. Ben sadece ikinmada çok zorlandim o da istek yoktu doktor neredeyse yolda doguracakmissin dedi hatta. Kordonu eşim kesti en büyük destekcim iyi ki yanimdaydi o olmasa yapamazdım. Sadece 3 dikisim var o da ben ikinamadigim için şu an evimdeyim ve çok rahatım.Allah herkese böyle kolay doğum nasip etsin. Sorularınız varsa cevaplarım