Aslihan2 ben hamile kaldıgımı ögrenınce eşime kinlenmiştim bile sinirlenıyordum hareketleri batıyordu beni hamile bırakmıs die ama sonradan geçti sizinde böyle bişey oldu sanırım bi de 11 e gelmissiniz artk risk azalmıyor mu kendinizi sıkıp bunaltmayn herşey zamanla